سهم من از تنت...


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..

                                   امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!

           و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!

            و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست ..

                                           و غمــت سـهم ِ مــن!

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mona
ساعت16:04---20 شهريور 1391
PeRfecT
Webet alie golam barat arezo0ye moafaghiat daram


م صادقی
ساعت22:20---18 شهريور 1391
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل /
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست
یادت ای دوست بخیر ! بهترینم خوبی ؟ خبری نیست ز تو ؟
دل من میخواهد که بدانی بی تو ، دلم اندازه دنیا تنگ است




سمانه
ساعت18:23---18 شهريور 1391
سلام
وب تو هم زیبا و خوشمله


romina
ساعت9:36---18 شهريور 1391
webet ghashange linket kardam

م صادقی(مریم)
ساعت21:39---16 شهريور 1391
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم :
می آید .....
می ماند ....
و به تنهائیم پایان میدهد
آمد .....
رفت ......
و به زندگی ام پایان داد ... !
سلام رز عزیزم ممنون که میایی به من سر میزنی این لطف زیبات رو میرسونه


آیدا
ساعت21:11---16 شهريور 1391
چـه اشـتـبـاه بـزرگـیسـت.......
تلخ کردن زندگی خود
بـرای کـسـی کـه......... در دوری مـا
شـیـریـن تـریـن لـحـظـات
زنـدگـیـش را سپری مـی کـند.



رویا
ساعت19:17---16 شهريور 1391


هلیا
ساعت16:50---16 شهريور 1391
رزجونم لینکت کردم بالاخره شد!!!

هلیا
ساعت16:30---16 شهريور 1391
دستــــــم نمی رســــــد به این آسمانـــــ اما دستـــــ تو را کهــ می گیرم
انگار چنــــــد ستــــــاره در مشتــــــم پنهانــــــ کرده ام..


reza
ساعت15:19---16 شهريور 1391
به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدای که قشنگ تر از باد باشد

تنهایی یعنی این..


mahtab
ساعت13:33---16 شهريور 1391
سلام ای طراوت همیشه ، دوست دارانت را دریاب ،
ما آن بی دلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !


mahtab
ساعت13:32---16 شهريور 1391
سلام عزیزم...
ممنون از حضورت....!
وبت خیــــــــــــــــــــــلی قشنگه...!
بازم بهم سر بزن...!


فاطمه خانومي
ساعت12:04---16 شهريور 1391
سلام رز جونم خيلي خوشحالم كردي كه به وبم سر زدي وب تو هم خيلي خوشمله اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم

غزل
ساعت11:31---16 شهريور 1391
خواهش میکنم

لیلی درپاییز
ساعت10:16---16 شهريور 1391
دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست,
بگذار صادقانه بگویم,

گشتم اتفاقا بود فقط مال من نبود
بگذار با دیگری باشد لابد مال اوست.........!!


arezoo
ساعت10:02---16 شهريور 1391
. .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$.
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $.
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$

این گل تقدیم به آجی رزی که خیلی خوبه


رهــــا
ساعت9:05---16 شهريور 1391
سلام دوست خوبم...
ممنونم كه اومدي و به كلبه كوچيكم رونق بخشيدي خانم گل...
من ديروز هم اومدم به وبت سر زدم عزيزم اما وقت نشد واست نظر بزارم.. امروز دوباره اومدم پيشت گفتم نظر بزارم كه بدوني بازديدتو پس دادم خانمي...
بازم بهت سر ميزنم گلم... مطالب وبت دوست داشتنيه..


یه رهگذر
ساعت9:03---16 شهريور 1391
خسته شدم می خواهم در آغوش گرمت آرام گیرم

خسته شدم بس که از سرما لرزیدم...

بس که این کوره راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم زخم پاهایم به من میخندد...

خسته شدم بس که تنها دویدم...

اشک گونه هایم را پاک کن و بر پیشانیم بوسه بزن...

می خواهم با تو گریه کنم ...

خسته شدم بس که...

تنها گریه کردم...

می خواهم دستهایم را به گردنت بیاویزم و شانه هایت را ببوسم...

خسته شدم بس که تنها ایستادم


mahdiye
ساعت2:04---16 شهريور 1391
سلام آبج ممنون نظر لطفته

ماریا
ساعت1:13---16 شهريور 1391
سلام.دوست عزیز.ممنون که بهم سر زدی.وبتم خیلی عالیه.بهت تبریک میگم.

تارا
ساعت23:47---15 شهريور 1391
سلام آجی جون جون جون جونیم...خیلی بامرامی بخدا.اصلا وقت ندارم بیام تو اینترنت واسه همین به کسی سر نزدم.وبت توپه مثه همیشه.دوستت دارم.بوس بوس

mostafa
ساعت22:16---15 شهريور 1391
دقایقی در زندگی هستندکه دلت برای کسی
آنقدر تنگ میشود که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی
بغلش کنی. «گابریل گارسیا»
خیلی خوب بود


شیوا
ساعت21:44---15 شهريور 1391
شستم پای مشروب...گفتن :بخور
بگو به سلامتی اونی که دوستش دارم...
پیکو به لبم نزدیک کردم...نخوردم
ولی گفتم به سلامتی اونی که از وجودش نفس می کشم...گفتن:نخوردی؟
گفتم سلامتیشو توی هوشیاری می خوام نه تو مستی!!!


saeed
ساعت21:32---15 شهريور 1391
salam ziba bood azizam.
linket kardam be man ham sari bezan.
rasti man16 sal bishtar nadaram


sanam
ساعت20:33---15 شهريور 1391
salam azizam khubi?wb ghashangi dari va matalebetam zibast

mersi az nazaret rajebe kolbeye kochikam...bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 15 شهريور 1391برچسب:, | 20:25 |
Desiner: lady skin